اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .

 

خدایــــــــــــا التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم


همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !


ولــــــــــــــــی ;


آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت…..


مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نبــــــــــاشـــد ….. !!

 

 

 

 

 

مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم

 

یـکی بـــود ، یـکی …

 

بـی خیال……..!!

 

خــلاصـه اش میشود اینــکـه :

 

دوستـت دارم ، لعـنتـی . . . !

 

Naghmehsara.ir (11)

 

 

 

 

خواب هایم بوی تن تو را میدهد ...

نکند آن دورترها نیمه شب در آغوشم میگیری !!!

 

 

 

 
 
 
 
قبول نیست...

 

این بار تو چشم بگذار من فراموشت میکنم...

 

فقط تا صد بشمار...

 

آهسته...آهسته...

 

راستی...!

 

من بازی را خوب نمی دانم...

 

خودم را باید پنهان کنم یا گذشته را؟

 

تو را فراموش کنم یا خاطره ها را..؟

 

 

خسته شدم..!

 

این بازی کی تمام می شود..؟؟

 

 

همه میتونن اسمت رو صدا کنن اما...

کم هستن کسایی که وقتی اسمت رو صدا میزنن لذت میبری

 

و با تمام وجود دوست داری در جوابشون بگی:

 

جاااانم...

 

 

 

 

هــیـــــچ وقــــت

 

 

 

اشـــک اونــــی که دوســـش داری رو درنــــیار... 

 

 

 

چـــون ممـکنه

 

 

 

هــــمراه اشــــکاش از چشــمش بیوفـــتی.!

 

 

 

 

 

 

تنهایی ...

 


چیزهای زیادی به انسان می‌آموزد

 


 

اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم ...!

 


 

 
 
 
 
دوســ ــت داشــ ـتنــت


 

هــ ــوس نیــ ــست

 


 

کــ ــه باشــد ونباشـ ـد!

 


 

نفــ ــس اســ ــت

 


 

تــ ــاباشـــــ ــم تــا باشــ ــی......

 

 

 

ﻫﯽ ﻏﺮﯾﺒﻪ!

 


 

ﺭﻭﯼ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ

 


 

ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎﻣﻪ

 


 

ﺑﯽ ﻭﺟﺪﺍﻥ

 


 

ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﮕﻮ

 


 

ﻋــــﺰﯾــــﺰﻡ...

 

http://naghmehsara.ir/wp-content/uploads/2012/08/naghmehsara.ir0041.jpg

 

 

چقدر سخته دستای کسی رو که دوستش داری

تو دستای کس دیگه ای ببینی

و نتونی چیزی بگی ....

جز اینکه :

"آهای غریبه مواظب عشقم باش"
 

 

 
 
 
 
لـَمس کـُـלּ کـَلمـاتـــے را . . . .

کـِہ بــَرایـَت مــے نویسَم

تا بــِخـوانــے و بفـَـهمـــے چقـَدر جـایـَت خالیست

تــا بــِدانـــے نبودَنَـت آزارم مـــے دَهـَد !

لَمس کـُـלּ نوشتـِہ هــایـــے را

کـِہ لـَمس ناشُـدنیست و عــُریاלּ

کــِہ اَز قـَـلبَم بـَر قـَلـَم و کـاغـَـذ مـــے چکـَد !

لـَمس کـُـלּ گونـِـہ هـایـَم را

کہ خیس اشک اَست و پـُـر شیار !

لـَمس کـُלּ لـَحظہ هایـَم را

تـُـویـــے کہ مــے دانــے مـَــלּ چــگونہ

عاشِــقـَـت هـَستــَم

لـَمس کـُלּ ایـלּ با تــُـو نـَبودَלּ هــا را

لـَمس کـُـלּ . . . ! !
 

 
 
 
روی آن شیشه تبدار اسم تو را "ها" کردم

اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم

 

شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد

 

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

 

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس رخت

 

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم...

 

 
 
 
چرا آدما نمی فهمن بعضی وقتا خداحافظ یعنی

نذار برم...

 

 

 

 

می نویسم (دوستت دارم...) نگو تکراریست

 

شاید روزی نباشم که تکرارش کنم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرامش یعنی از ته دلت مطمئن باشی تو دل کسیکه دوستش داری هستی....



♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, 1:27 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§