اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .

شبی که بی تو سخت گذشت...طبق معمول همیشه ی من!!!!

   غم در تلالو شبنم اشکم

 

 

                 بر روی گونه ی خیسم لغزید...

 

 

 آرام کنج اتاقم جای گرفتم

 

 

                       و....

 

 

         سرم را بر روی زانوانم گذاشته،خود به

 

 

    تنهایی خود را به آغوش کشیدم...

 

 

 امشب احساس عجیبی دارم...

 

 

 ای کاش میشد

 

 

           امشب کمی دست به خلاف بزنیم...

 

 

ای کاش برخلاف همیشه ی مان

 

 

           امشب جای تو وقلبم تعویض میشد...

 

 

  و.....

 

 

      قلب من امشب چیزی  میشد که تا به حال

 

 

      نشده است....

 

 

      چیزی از جنس تو...

 

 

               چیزی از جنس سنگ....

 

 

 اما زمانی که واقع بینانه به

 

 

             امشبی که پیش رو دارم نگریستم...

 

 

 چه تلخ دیدم که طبق  معمول همیشه

 

    

      بر خلاف تو....

 

    

            این من هستم که هنوز با آنکه

 

 

  قلبم را با بی وفایی هایت به زخم

 

 

              آراسته کردی چشم دوخته ام به

 

 

           آمدنت.....

 

 

 به همان آمدنهای خیالی!!!

 

 

             همان آمدن هایی که هرگز قصد

 

 

       آمدن ندارند....

 

 

  امشب با وجود داغیه این حس عجیبی که در

 

 

  سینه دارم هوا همچنان سرد است....

 

 

              حتی این شنل لعنتی هم بی تو

 

 

                   گرمم نمیکند.....!!!!!

 

 

 

      سحر نوشت: دلنوشته ای از خودم

                     

 

                      

 

  چگونه میتوانند؟؟؟؟؟؟؟

 

 

         با دیگری بخوابند؟؟؟

 

 

  در حالیکه.....

 

 

                من!

 

 

                     بالشتم را عوض میکنم 

 

 

                    خوابم نمیبرد.....


♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, 1:45 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§