اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .

 

به راستی زمانی که 

 



       دستانت را برای گرفتن دستانم

 



                              دراز کردی

 

 

 

    داخل مشت هایت برایم

 



                      گل عشق به ارمغان

 



    داشتی یا دنیای پوچ تنهایی را؟؟؟؟؟


 


 چه ساده دستانم عاشق دستانت شد


 


                      و......


 


           چه مظلومانه به جای عشق نام عادت

 



                      بر آن گذاشتی...

 



     عادت یا عشق؟؟؟!!!


 


 چه فرقی داشت زمانی که تب دستان من مبتلا


 


                  به گرمای دستانت بود...


 


    عادت یا عشق؟؟؟؟؟!!!!


 


  به راستی چه فرقی داشت هنگامی که دستانم را


 


 بر روی سینه ی مردانه ات کشیدم تا شاید ضربان

 


                  

              قلبت را احساس کنم.....


 


  تو مرد من بودی....


 


          مردی که ایمان داشتم هنگامی که

 



          دست عاشقانه های احساس مرا میگیرد


 


         دیگر هرگز به حرمت آن عشق پاک دستانم

 



              را  رها نخواهد کرد.....


 


  اما دستان پر نیاز تو


 


              نیز مانند دیگران

 



                      دستان نیمه جان


 


              و.....

 



      مبتلایم را نیمه ی راه رها کرد....


 


                  درست همانند دیگران....


 


  همان دیگرانی که زمانی یقین داشتم


 


                 تو با آنان فرق داری.....

 



  گویا این بار من هم زود قضاوت کردم....




سحر : دل نوشته ای از خودم


 


                   ******************************

                          


                            

     دلم برای سادگی هایم میسوزد وقتی...

 

  

        در برابرم مشت میکنی…


 


               میپرسی: گل یا پوچ؟




     و من....




        در دلم میگویم: فقط دستانت….




♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, 1:43 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§