اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .

  دوباره خوابت را


                      دیدم....


             مثل همیشه نامهربان بودی....


                                          هی لعنتی...


                 بیزاری از من؟؟؟


            قبول..!!!


                                       چرا هر شب اثباتش میکنی؟؟؟؟؟

 

 

                              **************************

http://daftareshghe.com/wp-content/uploads/daftareshghe-pic-129.jpg


   دلتنگم دلتنگ...


              کسی صدای مرا میشنود؟؟؟؟


                       او گفت: بر نخواهد گشت....


                                    پس من این همه زمان....


                                        چرا رفت و برگشت آونگ ساعت را شمردم؟؟؟


    پیر شدم از شوق انتظارش در جوانی....

             

                                   این بی انصافی ست....


                                                برای این همه عشق....


                                                               برای این همه صبر .....

 

                              آه دنیا....


          پاسخت چیست برای این همه...


                                                     درد......؟؟

 

                       ***********

   

  

                نبودنت......


                         نامردیت....


                                نه اذیتم کرد....


                                         نه ثانیه ای برایم سوال شد....


                    فقط یک بغض خفه ام میکند...


           چگونه نگاهت کرد که مرا تنها


    گذاشتی؟؟؟؟


                    *************

 


    بدون ....

        من هوا سرده ...


                             الان گرمی,


                                            نمیفهمی....


           ********

   


 من عاشقانه دوستش داشتم


               و....


                   او عاقلانه طردم کرد...


   منطق او حتی از حماقت من


                      هم احمقانه تر است...


               ***************

 


 

 

‏Photo: چقــــــــــــــدر
کم تــــــــوقع شده ام
نه آغوشت را میـــــــــخواهم،
... نــــــــــه یک بوســــــــــــه !
نــــــــــه دیگر بودنت را !
... همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست...!
مــــــرا به آرامش میرساند
حتی
اصطحکاک ســــــــــــایه هایمان
MAH‏

  درد است که میکشم....


                        ای کاش....


                              یا بودی یا اصلا نبودی...

 

                                           اینکه هستی و کنارم نیستی...


                    دیوانه ام میکند....


      ***********

                          

 

 


    گاهی فکر میکنم کار تو....


                 سختر است از من....


                         من یک دنیا دوستت دارم


                                    و....


                           تو زیر بار این همه


                                   عشق  قد خم نمیکنی...


                   **********


 

   خدایا من از تو دلگیرم....


         گفته بودی که حق انتخاب دارم...


                          پس چرا؟؟؟؟


                                 انتخابم در آغوش دیگریست...؟؟؟!


                     ***************

‏Photo: گاهی به خاک سپردن یک جسد،
از خواباندن یک قاب عکس آسانتر است..!!
MAH‏


  بِخـــُدا دِلـــه ... سَــــنگ نیـست


                            اِحســـاسَمــه!


                                      این پـــاتو از روش بَردار


                          لـــــه کـَـَردیش


        مــَـردونگیت بــهم ثابــــت شــُد


                                  بــــسـه دیگــــه .......  


                                         بسته....

 



♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, 1:40 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§