اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .

  + خسته شدم خدا....دلگیرم از تموم بودنهای خودم وقتی تنهام...گم شدم میون احساسی

          که خودمم نمیفهمم کدومش راسته کدومش دروغ....خدا جونم من دلم آرامش

          میخواد...بزار بیام پیش خودت میدونی که این حرفام و دارم از ته دلم میگم...

          خودت یا تموم کن تلخیهام رو  یا من و تموم کن ....


      + دلگیرم از همه روزایی که میتونست با شادیهای من تموم شه ولی با اشک چشام

          تموم شد...


         +خدایا بارون نگاهم دیگه سیلی به راه انداخته تنهام نزار که من روی تو بیشتر از

           هر کس دیگه حساب باز کردم


          +برام دعا کنین دوست جونیام من دیگه میخوام لجن این زندگی رو بالا بیارم....


         +داره برف میاد اما نیستی که گرمم کنی...دلم برات تنگ شده لعنتی....



♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, 1:36 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§