اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .


من, تو و کابوسی که


          چه تلخ هم آغوش سرنوشت تاریکم شد.....


  من , تو وقلبی که


           چه ساده بازیچه ی عشق بازی آنها بود


            و.........


   سرشار از احساسی که خیال عشق به سر داشت

       

       اما چیزی جز حسرت نصیبش نشد...


  من , تو و افکاری که هر شب هم بستر


                           روزهایی بود


    که به سادگی تنها به احترامشان

                                                                     پوزخندی سرشار از نفرت زدی....


  من,تو و انتظاری که

             

                خیال به سر آمدن ندارد.....


  من,تو و صبری که

 

          بر خلاف انتظار آمدنت دیگر به سر آمد.....


   من , تو ونبودن دستانی که

        

      گویی تا بی نهایت من بر خیالاتم حلقه زده....

 

  من, تو و اویی که

     

         چه نرم و آهسته سایه ی تیره اش را               


   بر روی تمام رویای با تو بودن هایم انداخت...

 

من , تو و دختری که                                   


       دنیای آبی با تو بودنم را


                 با تلنگری موج دار کرد.....


  من , بی تو با حسرت هر شب


       چشم میدوزم به شبهایی که بی تو


                     خیال سحر شدن ندارند...


  من, بی تو,تنها من


     امشب و شبهای دیگر با این


        کاغذهای مچاله شده ی سرشار

                         

            از احساس لبریزم تنها ماندم....


                                                                   تنهای تنها......


                  سحر نوشت: دلنوشته ای از خودم


                    .............................................................

  

           در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند....



             پرسید:


                 فرزندم آدمت کو؟؟؟؟

 


  گفتم: در آغوش حوای دیگریست....

 


              خدایا تو با من بمان!!!

 


             تا محتاج خلقت نباشم...



♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, 1:44 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§